Jeśli czujesz niepokój?


Jeśli masz niepokój w swoim sercu, jeśli straciłeś sens życia – przyjdź, a znajdziesz ŚWIATŁO, które wskaże Ci drogę.

Salon u Anny Łódź, ul. Piotrkowska 175
tel. 42 256 88 66 lub 502 150 728
mail ; salon_u_anny@tlen.pl


piątek, 28 września 2012

wieczory u Anny

 Pragnę przypomnieć i zaprosić na poniedziałkowe spotkanie
(24.09.12 o godz. 18.00), które będzie nie tylko pierwszym 
po przerwie spotkaniem organizacyjnym, ale pragnę wszystkim 
uczestnikom przypomnieć o tym po co tu przyszliśmy 
( w tym właśnie czasie na Ziemię), co jest dla nas najważniejsze,
jak radzić sobie z emocjami, z ciałem, z życiem w ogóle. 
Po za tym chcę wysłuchać czego Wy - uczestnicy oczekujecie od
życia, ode mnie... Spróbuję odpowiedzieć na wszystkie nurtujące
pytania i ustalić tematy na przyszłość. 
Zachęcam do uczestnictwa, bo robię to z powołania, a nie z przymusu
- z miłością i światłem. Powiem tylko, że jestem bardzo starą
duszą z dużym bagażem doświadczeń z poprzednich wcieleń i z
obecnego również - właśnie jestem ( JA JESTEM) po przebytej
śmiertelnej chorobie nowotworowej, która stała się ogromnym
wyzwaniem i nauką nie tylko dla mnie, ale i moich bliskich; rodziny,
przyjaciół a nawet pacjentów, którzy opowiadali o swoim bólu, o
swoich tragediach zarzucając mi, że nic nie rozumiem, bo nigdy nie
chorowałam i nie cierpiałam. Właśnie i to przeżyłam, i o tym też
mogę opowiedzieć jeśli znajdą się zainteresowani.

Każdy uczestnik może na tym skorzystać i wziąć coś dla siebie.
I jeszcze jedno - w grupie siła. Niektórzy powiadają, że sami
muszą się uporać ze swoim problemem i to się zgadza. Każdy sam
musi pokonać "swego potwora". Ale zawsze przyda się wskazówka,
podanie kierunku i ręki; dobrej, wysoko oktanowej energii i dobrego
słowa. Tego na co dzień niestety ciągle brakuje. Wspierajmy się
więc wzajemnie. 

Oczywiście muszę też myśleć o utrzymaniu lokalu, w którym możemy
się spotykać - niestety żyjemy jeszcze w gęstej materii i póki co
należy się do tego przystosować i opłacać czynsze i temu podobne
r-ki. Dlatego wszystkie, no prawie wszystkie spotkania grupowe to koszt
20,- zł.
Ale i w tym względzie można się ze mną dogadać - jeśli ktoś jest
w trudnej sytuacji materialnej, można w inny sposób wymienić się
energią. 
 
Salon u Anny Łódź, Piotrkowska 175 tel. 502 150 728 lub 42/256 88 66
Z miłością - Anna

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz